akta0Tolna megyében elsőként a paksi kormányablakban alakítottak ki NAV ügyintézési pontot, így az állampolgárok egy helyben intézhetik az adózással és más, az integrált ügyfélszolgálati irodában intézhető ügyeiket – mondta a Rádió Orientnek Szántónék Novák Eszter hivatalvezető.

A paksi kormányablak Tolna Megye legnagyobb integrált ügyfélszolgálati irodája, ahol 10 munkaállomással, napi 10 órában biztosítják az ügyintézést az állampolgárok számára. 2017. július elsejétől pedig 7 megy 19 településén lehet már adózással kapcsolatos ügyeket is intézni a kormányablakokban, köztük Pakson. Mint azt a hivatalvezető elmondta, a településen eddig is volt NAV ügyfélszolgálat, amely most átköltözött a kormányablakba, így egy helyen intézhetik az állampolgárok az adózással kapcsolatos ügyeiket más hivatalos elintéznivalójukkal együtt.

Mint arra Szántóné Novák Eszter felhívta a figyelmet, NAV-ügyeket csupán egyetlen ablaknál tudnak intézni az állampolgárok, hiszen azok elvégzésére a járási hivatal munkatársai nincsenek feljogosítva. Kiemelte: Pakson igényelte a legkevesebb beruházást az ügyfélszolgálat kialakítása, ahol a technikai és a tárgyi feltételek biztosítottak voltak.

2017 második felében további 15, 2018-ban pedig újabb 64 kormányablakban kezdi meg ügyfélszolgálati tevékenységét országosan a NAV. Tolna megyében idén év végén Tamásiban, majd jövő év elején Bonyhádon történik meg az ehhez szükséges átalakítás – zárta szavait a hivatalvezető.

Hirdetés