konf0A Direkt és Interaktív Marketing Szövetség és a Magyar Marketing Szövetség együttműködésével szervezett konferencia 18 előadásban járja körül a települési kommunikáció sajátosságait.

A helyi társadalom életének javítása, a magas fokú nyilvánosság megteremtése érdekében a települések vezetői egyre gyakrabban veszik igénybe azt az eszköztárat, amely elveiben és gyakorlatában nem sokban különbözik a profit-orientált vállalatok által alkalmazottaktól. A különbség "csupán" a módszerekben, a kommunikációs-mix eszközeinek felhasználásában, azok arányában van. Hogy melyek ezek? Erre keresik a választ a budapesti Hunguest Hotel Griffben május 22-én megrendezésre kerülő rendezvényen.

A konferencián és a konferenciával lehetőséget kívánnak biztosítani ahhoz, hogy a témakör iránt érdeklődő polgármesterek, jegyzők, a polgármesteri hivatalok vezetői és munkatársai, civil szervezetek képviselői, kutatók, (marketing)kommunikációs szakemberek naprakész információkat kapjanak az őket érintő aktuális kérdésekről elméleti és gyakorlatorientált megközelítésben egyaránt.

A Direkt és Interaktív Marketing Szövetség külön blokk megszervezésével, a Magyar Marketing Szövetség pedig konkrét előadókra történő javaslattétellel támogatta a szakmai program összeállítását. Az elhangzó 18 előadás a legváltozatosabb nézőpontokból megközelítve dolgozza fel a témát; szó esik a hatékony önkormányzati kommunikációról, az online- és mobil ,,világból'' adódó lehetőségekről csakúgy, mint az Európai Unió által támogatott projektekhez kapcsolódó tájékoztatási feladatokról vagy éppen az ügyfélszolgálatok szerepéről a települési image kialakításában.

A védnöki felkérést Benkő Lívia, a DIMSZ főtitkára, Hinora Ferenc, az MMSZ elnöke, Schmidt Jenő, a Települési Önkormányzatok Országos Szövetségének elnöke és Szabó Gellért, a Magyar Faluszövetség elnöke fogadták el.

A konferenciát az önkormányzati vagyongazdálkodási és településmarketing konferenciák szervezője, a Vagyongazdálkodás.hu portál rendezi.

Hirdetés