lovasz_istvan01Az ügyfélforgalom csökkenése miatt bezár a megoldatlan ügyek irodája a pécsi városházán. Az irodát tavaly szeptemberben nyitotta meg a városvezetés azzal a céllal, hogy lehetőséget biztosítson a lakosságnak helyi önkormányzati hatáskörbe tartozó, megoldatlan vagy elhúzódó ügyek rendezésére.

Az önkormányzati arculat kialakításának és az ügyintézés gyorsításának részeként berendezett iroda működését határozott időre, fél évre tervezték, szolgáltatásait tíz hónapon át vehették igénybe a pécsiek – mondta el a baranyai megyeszékhely jegyzője, Lovász István. Beszámolt arról, hogy 2011 szeptembere óta mintegy nyolcszázan kértek felvilágosítást, segítséget az ott dolgozóktól. Az ügyek több mint fele más hatóságok kompetenciájába tartozott, így az azokban érintetteket a megfelelő szervekhez irányították.

Lovász István úgy véli, az iroda működése sikeres volt, de mivel az ügyfelek száma a kezdeti magas érdeklődést követően mára jelentősen csökkent, a bezárása mellett döntöttek. Egyben jelezte, hogy az ilyen típusú ügyek intézése a jövőben a korábbról ismert hivatali helyiségekben, a szokásos módon történik, de nincs kizárva, hogy igény esetén újra lesz megoldatlan ügyek irodája Pécsen.

Hirdetés