mobiltA Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság vizsgálatát várja a Telenor díjemelésének ügyében. A szolgáltató két új díjtételt is bevezetett, azonban az szerintük nem volt egyoldalú szerződésmódosítás, így az ügyfelek nem bonthatnak szerződést.

Az LMP a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság vizsgálatát várja az egyik nagy telefonszolgáltató vállalati ügyfeleket érintő díjemelésével kapcsolatban. 

Csárdi Antal, az ellenzéki párt fogyasztóvédelmi és vállalkozásfejlesztési szakszóvivője budapesti sajtótájékoztatóján emlékeztetett arra, hogy néhány hete a Telenor díjemelésről értesítette ügyfeleit, és két új díjtételt is bevezetett, amellyel akár több tízezer forintos terhet rótt a kis- és közepes vállalati ügyfeleire. Mindezt a szolgáltató nem ismerte el egyoldalú szerződésmódosításként – ismertette a politikus –, így ügyfeleinek nem volt lehetőségük a szerződés felmondására.

Csárdi Antal leszögezte: a bankokhoz hasonlóan más szolgáltatások nyújtóinak sem engedné a kontraktusok egyoldalú módosításának ezt a módját, emellett nagyobb védelmet nyújtana a gazdaság motorját képező kis- és közepes vállalkozásoknak.

(MTI)

Hirdetés