hajozasSzámos újdonságról számolt be az idén már egy héttel továbbtartó balatoni hajózási szezon szombati nyitányán a Balatoni Hajózási Zrt. vezérigazgatója – írja a Világgazdaság.

„A Balatoni Hajózási Zrt. az elmúlt két sikeres év után idén is jó szezonra számít, változatlan árakon nyújtva szolgáltatásait, újdonságokkal is várva a hajózni vágyókat” – mondta a Balatoni Hajózási Zrt. (Bahart) vezérigazgatója a hagyományosan húsvét nagyszombatján induló, 172. balatoni személyhajózási szezon alkalmából megrendezett ünnepségen Balatonfüreden.

Kollár József, az önkormányzatok tulajdonában lévő Bahart első embere arról is beszámolt, hogy március 31-től üzemel a társaság új ügyfélközpontja, egy virtuális call center, amely korlátlan mennyiségű hívást képes kezelni. A korábbi 30 különböző telefonszám helyett a jövőben a 84/310-050-es számon lehet érdeklődni a személyhajózásról, a kompok indulásáról, egyéb hajózási lehetőségekről és a hajóbérlésről.

A vezérigazgató az első, hajón tartott szezonkezdő sajtótájékoztatóján elmondta még, hogy az idei év legfontosabb feladata a társaság számára az ügyfélközpontúság fejlesztése. Mintegy 300 millió forintot fordítottak arra, hogy felkészüljenek a szezonra.

Az idei újdonságok között említette az új ügyfélközpont beindítása mellett, hogy új téli menetrendet vezettek be a kompokon, tovább bővítik a vitorlás-férőhelyek számát, és egy héttel hosszabb lesz, augusztus 26-ig tart majd a hajózási főidény.

A társaság tavalyi év utáni várható adózás előtti eredménye 143,2 millió forint. Az idei tervek 145,6 millió forintról szólnak, arra számítva – a hosszú hétvégéknek is köszönhetően -, hogy tovább emelkedik a társaság bevétele.

A Bahart idén önerőből 565 millió forintot tud fejlesztésekre fordítani, de számít a tervezett kormányzati támogatásokra is, hogy a sokéves lemaradását behozva egyre versenyképesebb legyen – derült ki a cégvezető szavaiból.

Az első hajón a Bahart és a Vodafone vezérigazgatója stratégiai partneri együttműködési megállapodást írt alá.

Hirdetés