vasarA koronavírus-járvány ellen bevezetett társadalmi távolságtartás jelentősen átalakították az emberek vásárlási szokásait. Ezekkel a változásokkal lépést tartva a kereskedelemben az egész világon komoly átalakulások mentek végbe, amik vélhetően a járvány után is hosszú távon velünk maradnak majd. Ezért kiemelten fontos, hogy tisztában legyünk azzal a 7 fontos szemponttal, amik mentén változik a világunk.

Az új koronavírus-járvány hatására életbeléptetett társadalmi távolságtartások már hetek óta az életünk részét képezik. Ez idő alatt lassan mindenki hozzászokik a távmunkához és távtanuláshoz, az online videóchat partikhoz a barátai és családja körében, vagy éppen az online vásárláshoz és fitnesz órákhoz a mentális, illetve fizikai egészségünk megőrzése érdekében. Az új szokásaink rögzüléséhez már 3 vagy 8 hét is elegendő lehet, mutatnak rá múltbéli felmérések.

Így vagy úgy, de annyi bizonyos, hogy világjárvány hatására legtöbbünknek jelentős mértékben megváltoznak a szokásai, és nincs ez másképpen a vásárlásaink és fogyasztásaink tekintetében sem. Ennek megfelelően a kereskedőknek és a vállalatoknak is muszáj lesz alkalmazkodniuk a megváltozott vásárlói igényekhez, ha tartani akarják a lépést az átalakult piaccal. A CNBC szakértői segítségével 7 kiemelkedően fontos szempontot vizsgált meg, amikben bizonyosan változást fog hozni a koronavírus-járvány. Nézzük is át, mik lehetnek ezek kritikus változások.

A cikk itt folytatódik

Hirdetés