A korábbi cégek egy jelentős része nem írt alá a Mol hulladékos társaságánál, a MOHU-nál. Azért nem szerződtek le, mert a MOHU ötféle kötbért követelhet, cserébe viszont nem garantál semmit. Azt sem, hogy lesz elég munka, illetve megéri velük dolgozni. A MOHU egyébként is csak többkörös tárgyalás után szerződik, amelynek része az „árlejtés”, amikor negatív liciten kell a korábbi áraik alá menniük a hulladékpiacon továbbra is dolgozni akaró cégeknek.


Túl kevés fémkereskedő és autóbontó szerződött le a MOL MOHU Hulladékgazdálkodási Zrt.-vel, és ezt a piacot felügyelő Energiaügyi Minisztériumnál is észrevették – értesült a Szabad Európa. Úgy tudjuk, hogy a szaktárcát elkezdte érdekelni, hogy mi ennek az oka, miután eddig „csak pozitív hírek érkeztek a tárcához a MOHU-tól”.

Azok a cégek, amelyek nem szerződtek le a MOHU-val, a megélhetésüket kockáztatják. Emiatt nyomós okának kell lennie annak, hogy nem írták alá a szerződésüket a koncessziós rendszer irányítójánál, a MOHU-nál.

A cikk itt olvasható tovább

Hirdetés