Tevékenységi kör (ellátandó feladatok):  Részt vesz a költségvetési koncepció készítésében; aktívan közreműködik a költségvetés részletes tervezésében; az elfogadott költségvetésről információt szolgáltat a központi kormányzat számára. Ellátja a féléves beszámolással, a gazdálkodás háromnegyed éves helyzetéről szóló tájékoztatással, valamint az éves költségvetési beszámolással kapcsolatos szervezési és ellenőrzési, információgyűjtési és információszolgáltatási feladatokat. Közreműködik a központi költségvetési támogatások igénylésében, az igénylések módosításában, ellátja az igényelt költségvetési támogatásokkal kapcsolatos elszámolási feladatokat. Elkészíti az előirányzat-felhasználási ütemtervet, gondoskodik annak teljesítéséről, rendszeres felülvizsgálatáról. Részt vesz a költségvetési rendelet módosításainak előkészítésében; szervezi és ellenőrzi az előirányzatok főkönyvi és analitikus nyilvántartását. Közreműködik a Polgármesteri Hivatal gazdálkodására vonatkozó szabályzatok felülvizsgálatában, aktualizálásában. Felülvizsgálja az önkormányzat által támogatott szervezetek, magánszemélyek elszámolását; közreműködik a pályázatokkal kapcsolatos - pénzügyi vonatkozású - feladatok ellátásában. Ellátja a költségvetési pénzforgalmi számlák nyitásával, vezetésével kapcsolatos szervezési feladatokat, folyamatos kapcsolatot tart a számlavezető hitelintézettel. Ellátja a pénzügyi irodavezető helyettesítését.

Betöltendő állás szakmacsoportja:  önkormányzat
FEOR besorolás:  1411 Számviteli és pénzügyi tevékenységet folytató egység vezetője
Betöltendő állás munkakörének szakterülete (munkakörcsalád):  Közgazdaság/pénzügyi/elemzési
Betöltendő állás jogviszonya:  Közszolgálati jogviszony (Kttv.)
Foglalkoztatás időtartama, munkaideje, munkarendje, formája:
  Határozatlan, 40 óra, Általános, Teljes munkaidő
Munkavégzés helye:  Diósd
Álláshirdető szervezet bemutatása:  A pályázatok benyújtásának módja: postai úton a Diósdi Polgármesteri Hivatal címére (2049 Diósd, Szent István tér 1.) történő megküldéssel (a borítékon kérjük feltüntetni a munkakör megnevezését: Pénzügyi irodavezető helyettes), vagy elektronikus úton a Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. e-mail címre megküldve. A pályázatról további információt Maróti Mónika irodavezető nyújt a 30/625-7997 telefonszámon.
A munkáltatóval, állással kapcsolatos egyéb lényeges információ (pl. jogviszony létesítés feltételei; próbaidő; illetmény/fizetés, speciális adatvédelmi tájékoztatás, szervezet honlap címe stb.):  A közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvényben és a vonatkozó szabályzatokban foglaltak szerint a Polgármesteri Hivatalban az illetményalap 77.000,- Ft, a felsőfokú végzettséggel rendelkező köztisztviselő 30 %-os illetménykiegészítésre jogosult. A vezetői pótlék mértéke 10 %, a 2024. évi cafetéria nettó 400.000,- Ft. Új jogviszony létesítése 6 hónap próbaidő kikötése mellett történik.
Pályázati feltételek
Jogállásból fakadó jogszabályi követelmények:
  Büntetlen előélet
  Cselekvőképesség
  Magyar állampolgárság
  Vagyonnyilatkozattételi eljárás lefolytatása
  Erkölcsi bizonyítvány
Elvárt végzettség/képesítés:
  6. Felsőfokú végzettséghez kötött szakképesítés alapképzés (Bsc vagy BA), Általános képzési programok, tovább nem bontható, gazdaságtudományi, közszolgálati, statisztikai, informatikai, jogi szakképzettség illetve mérlegképes könyvelői szakképesítés
Elvárt szakmai tapasztalat időtartama (év):  2
Elvárt vezetői tapasztalat időtartama (év):  2
A pályázat elbírálása során előnyt jelent a szakmai tapasztalat?:  Igen
A pályázat elbírálása során előnyt jelent a vezetői tapasztalat?:  Igen
Egyéb pályázati előnyök:
  - közigazgatási szakvizsga
A pályázat elbírálása során előnyt jelentő informatikai kompetenciák:
  Szövegszerkesztő (pl. Word) - Mesterszint
  Táblázatkezelő (pl. Excel) - Mesterszint
A pályázat részeként benyújtandó igazolások, alátámasztó dokumentumok:
  motivációs levél
  fényképes önéletrajz (87/2019.(IV.23)Korm.rendelet 1 sz. melléklete alapján
  Adatkezelési nyilatkozat
  Három hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány
  Hozzájáruló nyilatkozat pályázati anyagba betekintésről
  végzettséget, szakképesítést igazoló okiratok másolata
A pályázat benyújtásának határideje:  2024.08.16. 00:00
Pályázat benyújtásának módja:
  Postai úton a Diósdi Polgármesteri Hivatal címére (2049 Diósd, Szent István tér 1.) történő megküldéssel (a borítékon kérjük feltüntetni a munkakör megnevezését: Pénzügyi irodavezető helyettes), vagy elektronikus úton a Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. e-mail címre megküldve.
A pályázat elbírálásának módja:  A pályázatokat a munkáltatói jogkör gyakorlója és a gazdasági vezető bírálja el.
A pályázat elbírálásának határideje:  2024.08.31. 00:00
A pályázati kiírás további közzétételének helye:  www.diosd.hu
Állás tervezett betöltésének időpontja:  2024.09.02.
Hirdetés