Tevékenységi kör (ellátandó feladatok):  • a normatív állami támogatásokkal kapcsolatos feladatok – éves alapigénylés, évközi módosítások; elszámolások, ehhez kapcsolódóan az intézményekkel és a szakmai társosztállyal történő kapcsolattartás, a beküldött adatok ellenőrzése, az előirányzat módosítások előkészítése • egyéb évközi állami támogatások figyelemmel kísérése, intézményi felosztása, előirányzat módosítások elkészítése, kapcsolódó analitikák készítése és vezetése • kapcsolattartás a Magyar Államkincstárral • valamennyi állami támogatás (normatíva, évközi egyéb támogatások, stb.) intézményenkénti nyilvántartása, figyelemmel kísérése • közreműködés az intézményi költségvetések tervezésében, ellenőrzésében • intézményi átcsoportosítások/módosítások bekérése, ellenőrzése, az intézményi költségvetések végrehajtásának figyelemmel kísérése, intézményi előirányzati analitikák vezetése • kapcsolattartás az intézményekkel, adatkérések lebonyolítása, adategyeztetések • irányítószervi támogatás előirányzatának rendszeres havi egyeztetése az intézményekkel • intézményi levelezések lebonyolítása, értesítések küldése, adatszolgáltatások bekérése • költségvetéshez és zárszámadáshoz összefoglaló táblázatok elkészítése az éves állami támogatások alakulásáról • részvétel az önkormányzati költségvetési analitikák elkészítésében, ellenőrzésében

Betöltendő állás szakmacsoportja:  gazdasági
FEOR besorolás:  2910 Egyéb magasan képzett ügyintéző
Betöltendő állás munkakörének szakterülete (munkakörcsalád):  Gazdálkodás/logisztikai/pénzügyi
Betöltendő állás jogviszonya:  Közszolgálati jogviszony (Kttv.)
Foglalkoztatás időtartama, munkaideje, munkarendje, formája:
  Határozatlan, 40 óra, Általános, Teljes munkaidő
Munkavégzés helye:  Budapest
Álláshirdető szervezet bemutatása:  Az Önkormányzat vezetése hangsúlyt fektet a szervezet működése kapcsán a nyilvánosságra, valamint arra, hogy a hivatali munkavégzés során érvényesítésre kerüljön az esélyegyenlőség, a teljesítmény tisztelete, a szolidaritás és a méltányosság. A betöltendő munkakörrel kapcsolatos bővebb felvilágosítást Pfeifenróth Noémi irodavezető ad a 06-1-459-2285 telefonszámon, illetve a Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. email címen.
A munkáltatóval, állással kapcsolatos egyéb lényeges információ (pl. jogviszony létesítés feltételei; próbaidő; illetmény/fizetés, speciális adatvédelmi tájékoztatás, szervezet honlap címe stb.):  A közszolgálati jogviszony 6 hónap próbaidő kikötésével jön létre. A Polgármesteri Hivatalnál foglalkoztatott köztisztviselők illetményalapja 76.000 Ft. A cafetéria juttatás éves összege bruttó 500.000 Ft/fő. A pályázatok benyújtásának módja: elektronikus úton a Személyügyi Iroda részére a Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. e-mail címen keresztül. Kérjük a tárgymezőben feltüntetni a pályázati adatbázisban szereplő azonosító számot: 17/46-11/2024., valamint a munkakör megnevezését: költségvetési ügyintéző.
Pályázati feltételek
Jogállásból fakadó jogszabályi követelmények:
  Büntetlen előélet
  Cselekvőképesség
  Magyar állampolgárság
  Vagyonnyilatkozattételi eljárás lefolytatása
  Erkölcsi bizonyítvány
Elvárt végzettség/képesítés:
  6. Felsőfokú végzettséghez kötött szakképesítés alapképzés (Bsc vagy BA), Pénzügy, bank és biztosítás, Főiskolai vagy egyetemi szintű közgazdasági vagy pénzügyi végzettség
Egyéb pályázati feltétel meghatározása:
  Felhasználói szintű számítástechnikai ismeretek (MS Office, Excel irodai alkalmazások)
A pályázat elbírálása során előnyt jelent a szakmai tapasztalat?:  Nem
A pályázat elbírálása során előnyt jelent a vezetői tapasztalat?:  Nem
Egyéb pályázati előnyök:
  Mérlegképes könyvelői végzettség államháztartási szakterületen
  Legalább 3 év pénzügyi-költségvetési területen szerzett gyakorlat
  Önkormányzati állami támogatásokkal, intézményi költségvetéssel kapcsolatos tapasztalat, gyakorlat
  ASP Gazdálkodási Szakrendszer program felhasználói szintű ismerete
A pályázat elbírálása során előnyt jelentő személyes kompetenciák:
  Önállóság (alap)
  Hatékony munkavégzés (alap)
  Kommunikációs készség (alap)
  Fejlődés igénye, üteme (egyéb)
  Határidők betartása (egyéb)
A pályázat részeként benyújtandó igazolások, alátámasztó dokumentumok:
  motivációs levél
  fényképes önéletrajz (87/2019.(IV.23)Korm.rendelet 1 sz. melléklete alapján
  vagyonnyilatkozat-tételi kötelezettség teljesítése
  Adatkezelési nyilatkozat
  Három hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány
  végzettséget, szakképesítést igazoló okiratok másolata
A pályázat benyújtásának határideje:  2024.07.31. 00:00
A pályázat elbírálásának módja:  A pályázatokról az előkészítő bizottság által felállított rangsor figyelembevételével a jegyző a polgármester egyetértésével dönt. A pályázat eredményéről a pályázók legkésőbb az elbírálástól számított 15 napon belül írásban tájékoztatást kapnak.
A pályázat elbírálásának határideje:  2024.08.09. 00:00
A pályázati kiírás további közzétételének helye:  www.jozsefvaros.hu
Állás tervezett betöltésének időpontja:  2024.08.19.
Hirdetés