Tevékenységi kör (ellátandó feladatok): • a normatív állami támogatásokkal kapcsolatos feladatok – éves alapigénylés, évközi módosítások; elszámolások, ehhez kapcsolódóan az intézményekkel és a szakmai társosztállyal történő kapcsolattartás, a beküldött adatok ellenőrzése, az előirányzat módosítások előkészítése • egyéb évközi állami támogatások figyelemmel kísérése, intézményi felosztása, előirányzat módosítások elkészítése, kapcsolódó analitikák készítése és vezetése • kapcsolattartás a Magyar Államkincstárral • valamennyi állami támogatás (normatíva, évközi egyéb támogatások, stb.) intézményenkénti nyilvántartása, figyelemmel kísérése • közreműködés az intézményi költségvetések tervezésében, ellenőrzésében • intézményi átcsoportosítások/módosítások bekérése, ellenőrzése, az intézményi költségvetések végrehajtásának figyelemmel kísérése, intézményi előirányzati analitikák vezetése • kapcsolattartás az intézményekkel, adatkérések lebonyolítása, adategyeztetések • irányítószervi támogatás előirányzatának rendszeres havi egyeztetése az intézményekkel • intézményi levelezések lebonyolítása, értesítések küldése, adatszolgáltatások bekérése • költségvetéshez és zárszámadáshoz összefoglaló táblázatok elkészítése az éves állami támogatások alakulásáról • részvétel az önkormányzati költségvetési analitikák elkészítésében, ellenőrzésében
Betöltendő állás szakmacsoportja: gazdasági
FEOR besorolás: 2910 Egyéb magasan képzett ügyintéző
Betöltendő állás munkakörének szakterülete (munkakörcsalád): Gazdálkodás/logisztikai/pénzügyi
Betöltendő állás jogviszonya: Közszolgálati jogviszony (Kttv.)
Foglalkoztatás időtartama, munkaideje, munkarendje, formája:
Határozatlan, 40 óra, Általános, Teljes munkaidő
Munkavégzés helye: Budapest
Álláshirdető szervezet bemutatása: Az Önkormányzat vezetése hangsúlyt fektet a szervezet működése kapcsán a nyilvánosságra, valamint arra, hogy a hivatali munkavégzés során érvényesítésre kerüljön az esélyegyenlőség, a teljesítmény tisztelete, a szolidaritás és a méltányosság. A betöltendő munkakörrel kapcsolatos bővebb felvilágosítást Pfeifenróth Noémi irodavezető ad a 06-1-459-2285 telefonszámon, illetve a Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. email címen.
A munkáltatóval, állással kapcsolatos egyéb lényeges információ (pl. jogviszony létesítés feltételei; próbaidő; illetmény/fizetés, speciális adatvédelmi tájékoztatás, szervezet honlap címe stb.): A közszolgálati jogviszony 6 hónap próbaidő kikötésével jön létre. A Polgármesteri Hivatalnál foglalkoztatott köztisztviselők illetményalapja 76.000 Ft. A cafetéria juttatás éves összege bruttó 500.000 Ft/fő. A pályázatok benyújtásának módja: elektronikus úton a Személyügyi Iroda részére a Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. e-mail címen keresztül. Kérjük a tárgymezőben feltüntetni a pályázati adatbázisban szereplő azonosító számot: 17/46-11/2024., valamint a munkakör megnevezését: költségvetési ügyintéző.
Pályázati feltételek
Jogállásból fakadó jogszabályi követelmények:
Büntetlen előélet
Cselekvőképesség
Magyar állampolgárság
Vagyonnyilatkozattételi eljárás lefolytatása
Erkölcsi bizonyítvány
Elvárt végzettség/képesítés:
6. Felsőfokú végzettséghez kötött szakképesítés alapképzés (Bsc vagy BA), Pénzügy, bank és biztosítás, Főiskolai vagy egyetemi szintű közgazdasági vagy pénzügyi végzettség
Egyéb pályázati feltétel meghatározása:
Felhasználói szintű számítástechnikai ismeretek (MS Office, Excel irodai alkalmazások)
A pályázat elbírálása során előnyt jelent a szakmai tapasztalat?: Nem
A pályázat elbírálása során előnyt jelent a vezetői tapasztalat?: Nem
Egyéb pályázati előnyök:
Mérlegképes könyvelői végzettség államháztartási szakterületen
Legalább 3 év pénzügyi-költségvetési területen szerzett gyakorlat
Önkormányzati állami támogatásokkal, intézményi költségvetéssel kapcsolatos tapasztalat, gyakorlat
ASP Gazdálkodási Szakrendszer program felhasználói szintű ismerete
A pályázat elbírálása során előnyt jelentő személyes kompetenciák:
Önállóság (alap)
Hatékony munkavégzés (alap)
Kommunikációs készség (alap)
Fejlődés igénye, üteme (egyéb)
Határidők betartása (egyéb)
A pályázat részeként benyújtandó igazolások, alátámasztó dokumentumok:
motivációs levél
fényképes önéletrajz (87/2019.(IV.23)Korm.rendelet 1 sz. melléklete alapján
vagyonnyilatkozat-tételi kötelezettség teljesítése
Adatkezelési nyilatkozat
Három hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány
végzettséget, szakképesítést igazoló okiratok másolata
A pályázat benyújtásának határideje: 2024.07.31. 00:00
A pályázat elbírálásának módja: A pályázatokról az előkészítő bizottság által felállított rangsor figyelembevételével a jegyző a polgármester egyetértésével dönt. A pályázat eredményéről a pályázók legkésőbb az elbírálástól számított 15 napon belül írásban tájékoztatást kapnak.
A pályázat elbírálásának határideje: 2024.08.09. 00:00
A pályázati kiírás további közzétételének helye: www.jozsefvaros.hu
Állás tervezett betöltésének időpontja: 2024.08.19.