Humánszolgáltatási referens - Budapest Főváros XXI. Kerület Csepeli Polgármesteri Hivatal |
![]() |
![]() |
2021. január 14. csütörtök, 11:03 |
A közszolgálati jogviszony időtartama: határozatlan idejű közszolgálati jogviszony Foglalkoztatás jellege: Teljes munkaidő A munkavégzés helye: Budapest, 1211 Budapest, Szent Imre tér 10.
A munkakörhöz tartozó főbb tevékenységi körök: Az Önkormányzat kötelező és önként vállalt szociális, gyermekjóléti szolgáltatásai minőségének fejlesztésében, a szolgáltatások átláthatóvá, az eredmények mérhetővé tételében és a finanszírozhatóság biztosításában történő közreműködés a jogszabályokban rögzített fenntartói feladatok – ellenőrzés, értékelés, alapdokumentumok készítése és jóváhagyása, engedélyeztetés, működtetés - ellátása során. A szolgáltatások minőségének növelése a hibák feltárásával, javításával, az eredmények megerősítésével, a hatékony módszerek terjesztésével. Fenti célokhoz kapcsolódóan a központi támogatások igénylésének, elszámolásának szakmai ellenőrzése; hivatali koordináció az ügyintézési folyamatok során, valamint közreműködés az önkormányzat szakterületeit érintő döntések, programok. koncepciók, stratégiák kidolgozásában, végrehajtásában, szociális szolgáltatásterveséi koncepció és átfogó értékelések készítésében. Jogállás, illetmény és juttatások: A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény rendelkezései , valamint a(z) egyéb juttatások tekintetében Budapest Főváros XXI. Kerület Csepeli Polgármesteri Hivatal Közszolgálati Szabályzatának rendelkezései az irányadók.
Pályázati feltételek: • Magyar állampolgárság,• Cselekvőképesség,• Büntetlen előélet,
• Egyetem, /Főiskolán szerzett szakképzettség a 29/2012. (III.7.) Kormányrendelet 9. vagy 17. pontjában I. besorolási osztályban meghatározottak szerint (Felsőoktatásban szerzett közszolgálati, gazdaságtudományi, társadalomtudományi, jogi, bölcsészettudományi, orvos és egészségtudományi, hittudományi, pedagógus szakképzettség; vagy felsőoktatásban szerzett szakképzettség és szociális szakmacsoportba tartozó szakképesítés, vagy gyámügyi, vagy gyermekvédelmi, vagy szociális területen, vagy köznevelés területen szerzett gyakorlat),, • Felhasználói szintű MS Office (irodai alkalmazások), • Vagyonnyilatkozat tételi eljárás lefolytatása, • Kttv. 85-87. §-a szerinti összeférhetetlenségnek való megfelelés és erről szóló nyilatkozattétel. • Foglalkozás egészségügyi vizsgálat lefolytatásának vállalása, és ezen alkalmas minősítésnek való megfelelés, A pályázat elbírálásánál előnyt jelent: • - szociális, gyermekjóléti ellátórendszer működésének komplex ismerete, • - közigazgatás terén szerzett jártasság. A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások: • A 87/2019. (IV.13.) Korm.rendeletben meghatározott tartalmú részletes szakmai önéletrajz, motivációs levél, végzettséget tanúsító okiratok, bizonyítványok másolatai, 3 hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány, valamint a jelentkező nyilatkozata arról, hogy az elbírálásban résztvevő személyek a pályázatát megismerhetik. A munkakör betölthetőségének időpontja: A munkakör legkorábban a pályázatok elbírálását követően azonnal betölthető. A pályázat benyújtásának határideje: 2021. február 5. A pályázatok benyújtásának módja: • Elektronikus úton Erdősiné Hajzer Éva részére részére a Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse. E-mail címen keresztül A pályázati eljárás, a pályázat elbírálásának módja, rendje: A formai és tartalmi követelményeknek megfelelő, határidőben benyújtott jelentkezéseket a Pályázatelbíráló Bizottsági tagok átvizsgálják, majd meghatározzák azon pályázók személyét, akiket a kiválasztási folyamat második fázisában személyes elbeszélgetésre meghívnak. A jelentkező az eredményről - indokolás nélkül - e-mail útján értesül. A pályázatot kiíró szerv az eredménytelenné nyilvánításának jogát fenntartja, a hiányosan benyújtott pályázatokat elutasítja. A pályázat elbírálásának határideje: 2021. március 5. A munkáltatóval kapcsolatos egyéb lényeges információ: Alkalmazás estén a munkáltató 6 havi próbaidőt köt ki. A munkáltató csak olyan személyes adatok megismerhetőségére tart igényt, amelyek lényegesek az adott munkakörrel kapcsolatban. A munkáltató az adatvédelmi hatóság 2016. évben kelt tájékoztatója alapján megismerheti az adott állásra pályázó közösségi oldalakon közzétett nyilvános, a munkavégzés szempontjából lényeges személyes adatait, de erről a körülményről előzetes tájékoztatást nyújt a pályázó számára. Munkáltató a pályázó közösségi oldalával kapcsolatban személyes adatot le nem ment, nem tárol, nem továbbít. Adatkezelés célja: a meghirdetett köztisztviselői munkakör betöltése, köztisztviselői kinevezés. A kezelt adatok köre: a kinevezéssel kapcsolatos lényeges adatok köre. Az adatkezelés időtartama: sikeres pályázat esetén a köztisztviselői szabályok szerinti időtartamig, sikertelen pályázat esetén a pályázati anyag a 78/2012. (XII.28.) BM rend. szerint kerül tárolásra. A személyes adatok címzettjei: a munkáltatói jogok gyakorlására jogosult vezető, munkaügyi feladatokat ellátó munkavállalók és közreműködők. Adattárolás helye, módja: papír alapon ügyiratban, alkalmazás esetén a köztisztviselő személyügyi dossziéjában, illetve elektronikusan a munkáltató által használt e-mail levelező rendszerben. Bővebb tájékoztatás az alábbi linken érhető el: https://dokumentumtar.csepel.hu/?f=830 A munkáltatóval kapcsolatban további információt a www.csepel.hu honlapon szerezhet. |