A kormány kiemelt nemzetgazdasági érdekre hivatkozva 99 évre magánkézbe adná a főbb budapesti pályaudvarok ingatlanhasznosítását. A MÁV szerint további egyeztetések várhatók a koncepciók véglegesítésére, a főváros tanulmányozza a fejlesztési terveket, Vitézy Dávid viszont kongatja a vészharangot.


A napokban nyilvánosságra került dokumentumokból derül ki, hogy a kormány kiemelt nemzetgazdasági érdekre hivatkozva 99 évre magánkézbe adná a főbb budapesti pályaudvarok ingatlanhasznosítását.

Soproni Tamás terézvárosi polgármester szombaton jelentette be, hogy magánkézbe vándoroltatnák a Nyugati pályaudvar környéki vasúti területeket, ám a felhívások alapján – sok vidéki állomás mellett – a Déli, a Keleti és a Kelenföldi Pályaudvar is érintett a január végén záruló pályázatokban.

A cikk itt folytatódik

Hirdetés