Hirdetés
Tatabányán bevezették a Közlekedési Mobiljegyet
2019. október 10. csütörtök, 07:30

mobiljA vidéki városok közül elsőként Tatabányán vezették be az okostelefonos buszjegyvásárlás lehetőségét a Nemzeti Mobilfizetési Zrt.-vel együttműködve - mondta el a polgármester hétfői sajtótájékoztatóján.

mobiljA vidéki városok közül elsőként Tatabányán vezették be az okostelefonos buszjegyvásárlás lehetőségét a Nemzeti Mobilfizetési Zrt.-vel együttműködve - mondta el a polgármester hétfői sajtótájékoztatóján.

Schmidt Csaba hozzátette, országos újdonság, hogy a mobiltelefonon hordozott jegy időalapú, 60 percen belül tetszőleges számú átszállásra biztosít lehetőséget a T-Busz Tatabányai Közlekedési Kft. valamennyi járatán.

A rendszer a Budapesten már működő jegyvásárlási eljárást alkalmazza a helyi viszonyokra. A fővárosi tapasztalatok szerint a bevezetés óta eltelt egy hónapban öt százalékkal csökkent a papír alapon kiállított jegyek száma - ismertette a polgármester. A Nemzeti Mobilfizetési Zrt. vezérigazgatója elmondta, a társaság rendszerén keresztül elérhető Közlekedési Mobiljegy 2019 júniusától négy hónap alatt közel 26 ezer jegyértékesítést regisztrált, a legnagyobb forgalmat a repülőtéri vonaljegy érte el. Veres Mihály kiemelte, a BKK-val közösen fokozatosan vezetik be a Közlekedési Mobiljegy díjtermékeit, melyek legutóbb a félhavi és havi teljes árú és kedvezményes bérletekkel bővültek.

Tatabányán a Mobiljegy nevű alkalmazás letöltése és a regisztráció után az utasok a busz oldalán lévő QR kóddal érvényesíthetik jegyüket, és a sofőrnek kell megmutatni a vásárlást igazoló, mozgó ábrát.

Komárom-Esztergom megye székhelye a Modern városok programban 5,6 milliárd forintot kapott tömegközlekedésének teljes megújítására. Az önkormányzat 20 évet meghaladó átlagéletkorú buszokat cserélhetett le új járművekre. A város tulajdonában lévő T-Busz Kft. 42 új járműből álló flottájába 2020 májusában érkezik meg a komáromi BYD gyárából az utolsó két, 50 személyes elektromos autóbusz, ezek közlekednek majd a Turul emlékmű természetvédelmi környezetében is.

Tatabányán naponta 25 ezer ember használja a tömegközlekedést. Az utasok száma az elmúlt években azonos szinten maradt. A járatok tervezésénél tekintettel voltak a Tatabányai Ipari Park igényeire, ahol közel tízezer ember dolgozik.

Ossza meg a bejegyzést

 

Szóljon hozzá!

Biztonsági kód
Frissítés

23ev

               CÉGBEMUTATÓ


 

online

Szabályozási Tudsátár

belso kulsonemz

Hírek hozzászólásai

  • Nagyon régóta vártunk erre már ! Az ügyvédeket valahogy mellőzni kelle... Tovább...
  • Állami pénzből - adófizetői pénzből - felépítve, állami pénzből fennta... Tovább...
  • Fel kellene végre ismerni" kedves ÁSZ és kormány, hogy már nem kiválts... Tovább...
  • Ember, ez komoly? Falusi hivatalokban garantált bérminimumért dolgozó ... Tovább...
  • Adjatok még pluszba 2 embert minden közös önkormányzati hivatalnak, és... Tovább...
  • Egy átlagos magyar falu az alábbi gondokkal küzd - nincs munkahely a t... Tovább...
  • Néha elgondolkodom, hogy 2006 óta történt e lényegi elmozdulás a magya... Tovább...
  • Valahogy az önkormányzatok támogatása nem nőtt sz ötszörösére, sőt az ... Tovább...
  • Soha nem is lesz...:( Tovább...
  • Ott a bűvös szó: "STATISZTIKAILA G" Tovább...
  • A hatóság a döntését éven belül visszavonhatja, és hozhat helyette új... Tovább...
  • Bocsi, de tavasz óta szinte minden kőzműv.int.stb. zárva van, vagy kor... Tovább...
  • A mélyszegénység Magyarországon nem szűnt meg - javasolnám a KSH stati... Tovább...
  • A kutya se jön már ide dolgozni! Innen csak elmennek/felmon danak az e... Tovább...
  • Az én fizetésem közelében sincs! Tovább...