Hirdetés
Adó és pénzügyi ügyintéző - Szigetcsépi Polgármesteri Hivatal PDF Nyomtatás E-mail
2018. február 13. kedd, 10:03

A közszolgálati jogviszony időtartama: határozatlan idejű közszolgálati jogviszony
Foglalkoztatás jellege: Teljes munkaidő
A munkavégzés helye: Pest megye, 2317 Szigetcsép, Szabadság utca 2.

 

A közszolgálati tisztviselők képesítési előírásairól szóló 29/2012. (III. 7.) Korm. rendelet alapján a munkakör betöltője által ellátandó feladatkörök:

1. számú melléklet 14. Hatósági feladatkör; 1. számú melléklet 19. Pénzügyi és számviteli feladatkör

A munkakörhöz tartozó főbb tevékenységi körök:

Helyi adókkal kapcsolatos teljes körű ügyintézés, adminisztratív feladatok ellátása. Az önkormányzat és intézményei pénzügyi feladatainak ellátása. A pénztári forgalom könyvelési feladatainak ellátása az ASP szakrendszerben. ÁFA bevallások, statisztikai jelentések.

Jogállás, illetmény és juttatások:

A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény , valamint a(z) 2/2017.(II.4); 17/2017.(XII.19.) önkormányzati rendeletek rendelkezései az irányadók.

                       

Pályázati feltételek:

        Magyar állampolgárság,         Cselekvőképesség,         Büntetlen előélet,

        Középfokú képesítés, 29/2012.(III.7.) Kormányrendelet 1. számú melléklete szerint,

        önkormányzati - Legalább 1-3 év szakmai tapasztalat,

        Felhasználói szintű Számviteli/pénzügyi szoftverismeret,

        Vagyonnyilatkozat tételi eljárás lefolytatása,

        magyar állampolgárság; cselekvőképesség; büntetlen előélet; önéletrajz a 45/2012. (III.20.) Kormányrendelet 1. számú melléklete szerint; három hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány; végzettséget, szakképzettséget igazoló dokumentumok másolata; nyilatkozat, hogy a pályázat elbírálásában résztvevő személyek a pályázat tartalmát és a pályázó személyes adatait megismerhetik

A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:

        önkormányzati gazdálkodás - Legalább 5 év feletti szakmai tapasztalat,

        mérlegképes könyvelői végzettség; ASP gazdálkodás és adó szakrendszerek felhasználói szintű ismerete

A munkakör betölthetőségének időpontja:

A munkakör legkorábban 2018. március 1. napjától tölthető be.

A pályázat benyújtásának határideje: 2018. február 23.

A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt Csehovics Erika Éva nyújt, a 06 30 6410214 -os telefonszámon.

A pályázatok benyújtásának módja:

        Postai úton, a pályázatnak a Szigetcsépi Polgármesteri Hivatal címére történő megküldésével (2317 Szigetcsép, Szabadság utca 2. ). Kérjük a borítékon feltüntetni a pályázati adatbázisban szereplő azonosító számot: A2018/205/2018. , valamint a munkakör megnevezését: adó és pénzügyi ügyintéző.

        Személyesen: Csehovics Erika Éva, Pest megye, 2317 Szigetcsép, Szabadság utca 2. .

A pályázat elbírálásának határideje: 2018. február 28.

A pályázati kiírás további közzétételének helye, ideje:

  • www.szigetcsep.hu - 2018. február 6.

Ossza meg a bejegyzést